MMA Fighters Association publicerar objektivt uttalande; Introducera ny webbplats

Idag introducerade Blandade Martial Arts Fighters Association en ny webbplats. På webbplatsen ingår artiklar, videor, arkiverade podcast samt andra media som tar upp problem som är avgörande för organisationen. Kämpar, press samt förespråkare kan indikera för organisationens nyhetsbrev också. Newcastle United Tröja Bland informationen finns det att följa bakgrunden såväl som objektiv uttalande från organisationen

Blandade kampsport Fighters Association (”MMAFA”) är en förening som består helt av blandade kampsportkonstnärer såväl som deras tränare. MMAFA modelleras noggrant efter Major League Baseball Players Association såväl som Screen Actors Guild och kommer att ledas samt regisserad av dess medlemmar samt deras valda medlemsrepresentanter. MMAFA syftar till att maximera påverkan såväl som att tjäna sina medlemmars förmåga i sporten med blandad kampsport. Varumärken, logotyper, webbplats, domäner, såväl som alla andra bostadsfastigheter för Ajax Tröja MMAFA kommer att hållas i beror på för för de Kollektiv fördel med MMAFA -medlemmar. MMAFA levererar sina medlemmar med ett varumärke som kan monetiseras med försäljning av varor, liksom med licensiering till tredje parter. MMAFA levererar också uppfyllandet av alla sina medlemmar:

Medieplattform och publicitetsbild för att främja och publicera våra medlemmars aktiviteter;

Intäktsmaksimering med merchandising samt licensiering av kollektivt varumärke; och

Lobbyverksamhet, såväl som om det behövs, rättstvistfordon.

Blandade kampsportkämparföreningen hjälpte sina medlemmar i ett brott mot kontraktskonflikt med promotor ElitExc. MMAFA, för sina medlemmars vägnar, vidarebefordrade ett efterfrågningsbrev till ElitExC -tjänstemän som söker en frisläppande av sina medlemmar från ElitExC -kontrakt. MMAFA utarbetade också ett problem att det var beredd till data i händelse av att ElitExc vägrade att frivilligt släppa kämparna från sina marknadsföringsavtal. Konflikten löstes snart därefter när Strikeforce, en kampanj för blandad kampsport, erhöll marknadsföringsavtalen för kämpar i Sanfrecce Hiroshima Tröja en innehavsförsäljning.

MMAFA: s objektiva uttalande anges nedan:

UPPDRAGSBESKRIVNING

a) Att samla i denna organisation, oavsett ras, trosbekännelse, färg eller nationalitet, alla konkurrenskraftiga blandade kampsportkonstnärer, tränare och tränare.

b) Att upprätta förbättringar i de ekonomiska, fysiska såväl som säkerhetsvillkor för sysselsättning för blandade kampsportkonstnärer, tränare och utbildare.

c) Att leverera information samt hjälp till blandade kampsportkonstnärer, tränare samt fitnessinstruktörer samt delta i aktiviteter för utveckling och säkra deras välfärd.

d) Att etablera, beteende och bevara sådana utbildnings-, rekreations-, sociala såväl som välgörenhetsföretag som kan hjälpa till att förbättra föreningen såväl som IT -medlemmar.

e) Att etablera sådana jobb såväl som företag som ger dessutom fördelar såväl som vinster till medlemmarna som individer eller föreningen som en enhet.

f) Att främja såväl som att främja den allra bästa räntan för blandad kampsport.

g) Att vidta alla åtgärder såväl som åtgärder, i överensstämmelse med föreningens konstitution och stadgar, att genomföra samt att få fram föremål, rättigheter, verksamheter samt skyldigheter för denna organisation.

Dela detta:

Så här:
Som att ladda …

Relaterad

MMAFA -telefonsamtal ut konkurrenter, gör “Försäljningsplan” till FightersAugust 16, 2016 Med 1 kommentar
Den största kampen i UFC -historien – som inte erbjuds på lön per Viewaugust 10, 2015 med 1 kommentar
Ange Mixed Martial Arts Athletes Association – Snabbtankar 1 december 2016

Posted in Uncategorized